Berenar saludable, nou projecte per als centres oberts de la Conca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Des del passat mes de novembre, als tres centres oberts de la comarca, situats als municipis de l’Espluga de Francolí, Montblanc i Santa Coloma de Queralt, de titularitat municipal i gestionats des del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, es va iniciar el projecte “berenar saludable”, amb l’objectiu de potenciar una bona alimentació entre els infants i adolescents que hi assisteixen.

Després d’un treball per conèixer els aliments més adequats per tenir una dieta sana i equilibrada, dos cop al mes els infants i adolescents surten de l’aula i van a comprar el berenar triat per aquell dia. Entrepans, cereals, iogurts, pa amb xocolata... són alguns dels menús escollits.

Aquesta activitat s’emmarca en la tasca educativa del centre obert, que aquest any ha optat per potenciar els bons hàbits i, entre ells, es troben els alimentaris.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres