Els nens i nenes de Montblanc fan cagar el tió a la Plaça Major

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dissabte 20 de desembre els nenes i nenes de Montblanc han fet cagar el tió a la Plaça Major, en una activitat ja tradicional de les festes nadalenques a la capital de la Conca de Barberà.

L’acte començava a partir de les sis de la tarda i també comptava amb un grup d’animació infantil, “Marc Oriol”.

Els nens i nenes han anat pujant a l’escenari i han picat ben fort al tió perquè aquest els obsequiés amb diversos regals. En acabar es repartia coca i xocolata per a tothom.

Cal apuntar també que les famílies han portat diversos aliments per al tió i que aquestes bosses de menjar s’afegeixen a la campanya de recollida per a Càrites Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres