El 2015 es convocarà un nou curs de guies turístics de Montblanc

Montblanc

Fa 15 anys del servei de guies i de l'Oficina de Turisme de Montblanc
Fa 15 anys del servei de guies i de l'Oficina de Turisme de Montblanc
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper mes de gener s’iniciarà una nova edició del curs de guies turístics que organitzarà l’Ajuntament de Montblanc. Coincidirà amb la commemoració dels 15 anys del servei dels Guies de Montblanc i és el cinquè després dels celebrats els anys 2000, 2004, 2007 i 2010.

Com en les edicions precedents, la formació bàsica anirà a càrrec de l’historiador Josep M. Porta, director de l’Arxiu Comarcal, que realitzarà 10 sessions on es tractaran temes relatius a la història de Catalunya, la Conca de Barberà i Montblanc, així com detalls d’història de l’art i dels monuments de la vila.

Cada divendres
Aquestes sessions tindran lloc cada divendres de 17.30 h a 20.30 h al Punt TIC de Montblanc (Casal d’Entitats), des del 23 de gener al 27 de març de 2015. A més, hi haurà un mínim de 4 sessions en dissabte de caràcter més pràctic.

Un cop acabada la formació es farà un procés d’avaluació i es lliuraran les noves acreditacions de guia el 9 de maig, coincidint amb l’acte de celebració dels 15 anys del servei de guies i de l’Oficina de Turisme de Montblanc.

El període d’inscripció serà del 2 al 16 de gener a l’Oficina de Turisme (presencialment, via telefònica i via correu electrònic), per rigorós ordre d’inscripció i fent efectiu el pagament de 30 €.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres