‘Els Pastorets’ de l’Espluga recuperen l’històric fossat per l’orquestra al Casal

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’equip tècnic de ‘Els Pastorets’ de l’Espluga ha aconseguit recuperar l’històric fossat per l’orquestra, al teatre del Casal, que només s’havia utilitzat per la inauguració de l’equipament, ara farà 50 anys, i en una altra ocasió, en motiu de la representació d’un sarsuela. Des de la incorporació de l’Orquestra de ‘Els Pastorets’ a l’espectacle que el grup Tratea Teatre havia plantejat la reobertura del fossat. Ara l’Ajuntament de l’Espluga ha recolzat la decisió i hi ha donat suport amb la implicació de la Brigada Municipal que ha fet part de l’arranjament, junt amb l’equip tècnic de ‘Els Pastorets’. Els espectadors tindran l’oportunitat única de veure aquest espai reservat per l’orquestra, als peus de l’escenari, els dies 25 i 28 de desembre, ja que després es tornarà a tapar. Al seu interior s’hi col·locarà l’Orquestra de ‘Els Pastorets’, formada per una dotzena de músics i dirigida per Sergi Esparza. Fins ara tocaven la banda sonora de l’espectacle davant mateix de l’escenari, al mateix nivell que els espectadors.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
