L’Ajuntament de Montblanc i PIMEC Comerç col·laboren per potenciar el comerç urbà i de proximitat del municipi

Montblanc

Moment de la signatura
Moment de la signatura
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El president de PIMEC Comerç Tarragona, Florenci Nieto, acompanyat del president de PIMEC a la Conca de Barberà, Josep M. Gassó, i el delegat de PIMEC al territori, Damià Tarragó, van signar ahir dimarts un conveni de col·laboració amb l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, i la regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Montblanc, Judith Casals, amb l’objectiu de promoure accions de millora en el desenvolupament del comerç urbà i de proximitat del municipi.

El conveni preveu projectes centrats, especialment, en la promoció de l’associacionisme, la potenciació de la imatge i de la competitivitat dels mercats municipals i de marxants, la integració del comerç nouvingut, la millora del coneixement de les condicions laborals del treballadors autònoms del comerç, la promoció dels nous canals de comercialització (E-commerce), la dinamització conjunta del turisme i el comerç, així com d’altres accions que, a partir de l’actualitat, puguin ser d’interès per al teixit comercial del municipi.

Després de la signatura, que va tenir lloc a l’Ajuntament de Montblanc, la regidora de Promoció Econòmica, Judith Casals, va explicar que aquest acord amb PIMEC Comerç és una iniciativa amb la qual es pretén fomentar la formació, així com la competitivitat de les empreses del sector.
Per la seva banda, Florenci Nieto es va mostrar satisfet per aquest acord i va destacar que “sumar esforços, crear sinergies entre sector públic i privat ajudarà a generar noves dinàmiques que, entenem, sempre són necessàries”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres