Vimbodí i Poblet tindrà un museu del plàstic el 2016

Museu del vidre
Museu del vidre
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Vimbodí i Poblet confirma la seva clara aposta pel turisme i en aquest sentit, sembla confirmar-se que la localitat tindrà un nou museu; en aquesta ocasió es tractaria d’un museu dedicat al món del plàstic en les seves diferents vessants, que complementaria l’impuls que està tenint actualment, el museu del vidre.
De moment i, en vistes a la seva inauguració l’any 2016, l’Ajuntament està estudiant l’ubicació més idònia i es vol que aquest, tingui un marcat caràcter didàctic i alhora, concienciador en dues direccions; per una banda, de la importància del plàstic en les nostres vides i per l’altre, de la necessitat del bon ús i el reciclatge.

Aquesta notícia és una innocentada publicada el diumenge 28 de desembre, dia dels sants innocents.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres