Nova fase de digitalització del Fons Tarradellas del Monestir de Poblet

Instant de la signatura del conveni
Instant de la signatura del conveni
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Fons Tarradellas del Monestir de Poblet es troba en una nova fase de digitalització que, en aquest cas, permet la preservació i difusió de publicacions de la història de la premsa catalana entre els anys 1713 i 2000. Unes publicacions que van ser donades per Joan Torrent, a més d’altres documents del mateix Arxiu.

Es tracta d’una nova fase de digitalització en la qual es compta amb l’ajuda de la Diputació de Tarragona, amb una aportació de 25.000 euros. L’acord que ha permès aquesta col·laboració va ser signat per Josep Poblet, president de la Diputació de Tarragona, i Josep Alegre, abat del monestir i president de la Fundació Civil Privada Populus Alba, ens que gestiona l’Arxiu Tarradellas.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres