Més de cent cinquanta persones s’autoinculpen pel 9-N al Jutjat de Valls

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest dimarts 30 de desembre, més de cent cinquanta persones de les comarques de l’Alt Camp i la Conca de Barberà han presentat un document d’autoinculpació per participar en la consulta del 9 de novembre al Jutjat de Valls.
Aquesta era una acció convocada des de les assemblees territorials de l’ANC de l’Alt Camp i també de la Conca de Barberà, una jornada d’autoinculpació al Jutjat de Valls, feta a les dotze del migdia, en solidaritat amb el president Mas i les conselleres Ortega i Rigau per la querella de la consulta. Com dèiem, han estat més de cent cinquanta persones que s’han afegit en aquesta convocatòria, tot i que tots aquells que vulguin presentar el seu document d’autoinculpació poden fer-ho en qualsevol moment.
Per participar en la jornada, només calia portar el DNI (que, en el cas de Valls, no s’ha demanat) i emplenar un document d’autoinculpació que es podia trobar al web autoinculpacions9n.assemblea.cat, tot i que també se n’havien portat còpies a les portes del Jutjat perquè els ciutadans el poguessin emplenar. Els autoinculpats pujaven al tercer pis dels jutjats vallencs, on se’ls segellava una còpia del document.
Aquesta era una acció convocada des de les assemblees territorials de l’ANC de l’Alt Camp i també de la Conca de Barberà, una jornada d’autoinculpació al Jutjat de Valls, feta a les dotze del migdia, en solidaritat amb el president Mas i les conselleres Ortega i Rigau per la querella de la consulta. Com dèiem, han estat més de cent cinquanta persones que s’han afegit en aquesta convocatòria, tot i que tots aquells que vulguin presentar el seu document d’autoinculpació poden fer-ho en qualsevol moment.
Per participar en la jornada, només calia portar el DNI (que, en el cas de Valls, no s’ha demanat) i emplenar un document d’autoinculpació que es podia trobar al web autoinculpacions9n.assemblea.cat, tot i que també se n’havien portat còpies a les portes del Jutjat perquè els ciutadans el poguessin emplenar. Els autoinculpats pujaven al tercer pis dels jutjats vallencs, on se’ls segellava una còpia del document.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
