Els Mossos d’Esquadra detenen un camioner a la Conca de Barberà que circulava amb una taxa d’alcoholèmia nou vegades superior a la permesa

Els fets es remunten a la nit del dia 3 de gener
Els fets es remunten a la nit del dia 3 de gener
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El vehicle va quedar immobilitzat atès que el conductor substitut també va donar un resultat positiu d’1’35 mg/l

Agents de la Policia de la Generalitat – cos de Mossos d’Esquadra de la comissaria de Montblanc, van detenir la nit del passat dia 3 a Montblanc (Conca de Barberà), un home de 41 anys i de nacionalitat lituana, com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat del trànsit.
 
Els fets es remunten a la nit del dia 3 de gener quan diversos conductors van alertar que a l’autopista AP-2, a l’alçada de la Bisbal del Penedès, hi circulava un camió fent ziga-zagues. Segons les informacions, el camió va estar a punt de col·lidir amb un autocar i va posar en greu risc a la resta dels usuaris de la via.
 
Immediatament es va muntar un dispositiu policial que va permetre localitzar el vehicle circulant per l’autopista. Els agents van ordenar al conductor que sortís de l’autopista, i finalment va ser aturat a la carretera C-14, a l’alçada de Montblanc.
 
Els mossos van comprovar que el conductor presentava símptomes evidents de trobar-se sota els efectes de begudes alcohòliques. En efectuar-li la prova d’alcoholèmia va donar un resultat positiu d’1’40 mg/l, una taxa nou vegades superior a la permesa. Per aquest motiu se’l va detenir com a presumpte autor d’un delicte contra la seguretat del trànsit.
 
Els Mossos d’Esquadra van immobilitzar el vehicle atès que en  realitzar la prova d’alcoholèmia al conductor substitut, aquest també va donar una taxa d’alcoholèmia penal d’1’35 mg/l.
 
El detingut va passar el dia 4 de gener a disposició judicial davant del Jutjat núm 3 de Valls, el qual va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres