Nou període de gestió dels sistemes de sanejament de la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Consell Comarcal de la Conca de Barberà ha signat un contracte de quatre anys, amb possibilitat de pròrroga de dos anys, amb l’empresa UTE Sanejament Conca de Barberà per realitzar el control, l’explotació, el manteniment i la conservació de les depuradores d’aigües residuals de Montblanc, l’Espluga de Francolí, Santa Coloma de Queralt, Solivella i Senan i els col·lectors en alta de Vimbodí, Poblet i les Masies. A més, també hi ha previst de realitzar una sèrie d’inversions de millores i aportacions per optimitzar el consum d’energia elèctrica, millorar la seguretat en els llocs de treball, desenvolupar controls automàtics dels procesos, reposicionar amb nous equipaments que actualment ja es troben al final de la seva vida útil, millorar les necessitats dels sistemes i innovar en noves proves pilots que millorin la qualitat de l’aigua residual de sortida.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
