La prova de BTT “La Sarralenca 6.1” se celebrarà el proper 22 de febrer

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Sarral prepara la sisena edició de la Sarralenca, la prova de BTT que enguany tindrà lloc el dia 22 de febrer.
Més de 3.000 bikers ja han gaudit d’aquesta prova en alguna edició i aquest any es preveu que hi hagi alguna novetat. De fet, la principal novetat de l’edició d’aquest 2015 és el nou circuit eXtrem.
Els participants de la cursa podran adquirir la samarreta de l’edició 2015 a més de la seva bossa d’obsequis. També hi ha l’opció que els corredors que vulguin participin només a la marxa.
Més informació a www.bttsarral.cat i al facebook Sarralenca Btt Sarral. Inscripcions a www.btttarragona.com.
Més de 3.000 bikers ja han gaudit d’aquesta prova en alguna edició i aquest any es preveu que hi hagi alguna novetat. De fet, la principal novetat de l’edició d’aquest 2015 és el nou circuit eXtrem.
Els participants de la cursa podran adquirir la samarreta de l’edició 2015 a més de la seva bossa d’obsequis. També hi ha l’opció que els corredors que vulguin participin només a la marxa.
Més informació a www.bttsarral.cat i al facebook Sarralenca Btt Sarral. Inscripcions a www.btttarragona.com.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
