Els punts més alts de la comarca s’aixequen amb una lleu enfarinada

Imatge de l'enfarinada a Belltall
Imatge de l'enfarinada a Belltall
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Ja feia uns dies que es preveia una notada baixada de les temperatures a casa nostra, a més, es deia que podria haver-hi precipitacions i que, per tant, en segons quins punts, aquestes vindrien en forma de neu. Tot i que no hi ha hagut grans mostres de neu, sí que alguns punts més alts de la Conca de Barberà s’han aixecat aquest matí de 19 de gener una mica enfarinats: és el cas dels Comalats, al terme de Passanant i Belltall, amb una sensació tèrmica per sota dels 0 graus. També ha passat el mateix, per exemple, a Forès o a la pedania de Rojals, on la sensació tèrmica ha arribat als -5ºC i el dia ha començat amb els camps emblanquinats.
Imatge de Fores, amb una lleu nevada
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres