Els Amics dels Gegants de Montblanc preparen un 2015 en què travessaran l’Atlàntic

Montblanc

Un instant de l'assemblea
Un instant de l'assemblea
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els Amics dels Gegants de Montblanc van realitzar el passat 18 de gener la seva assemblea general ordinària, en la qual es va parlar de les principals sortides que faran aquest 2015.

Com cada any, els montblanquins organitzaran dues cites ja consolidades a la vila, com és la Trobada de Gegants de les festes de Sant Maties i la Convidada dels Veguers per la Festa Major de Montblanc.

D’altra banda, també s’ha pogut saber que, entre els intercanvis que realitzarà la colla amb altres colles geganteres, els Amics dels Gegants de Montblanc viatjaran arreu de Catalunya i més enllà, ja que més endavant anunciaran un viatge que faran oceà Atlàntic endins.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres