L’alumnat dels instituts de la comarca fa un taller sobre el ciberassetjament

Un dels tallers ja realitzats
Un dels tallers ja realitzats
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els/les alumnes dels instituts de la Conca de Barberà prenen part d’un taller de prevenció del ciberassetjament i l’assetjament escolar. Es tracta d’una iniciativa de la mà dels serveis socials bàsics del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, amb la col·laboració dels instituts Martí l’Humà i Mare de Déu de la Serra de Montblanc, Joan Amigó i Callau de l’Espluga de Francolí i Joan Segura i Valls de Santa Coloma de Queralt.

L’objectiu del taller és donar a conèixer què és l’assetjament i el ciberassetjament escolar, quins tipus hi ha, qui hi intervé, com actuar i les conseqüències que té aquest en els adolescents, per tal de prevenir possibles situacions i treballar directament amb els casos dins l’àmbit formatiu.

El taller té molt bona resposta de l’alumnat, a la vegada que ha permès iniciar un treball en xarxa entre professionals, per tractar des de diferents àmbits la problemàtica de l’assetjament i unificar disciplines de l’educació formal i la no formal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres