L’alumnat dels instituts de la comarca fa un taller sobre el ciberassetjament

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els/les alumnes dels instituts de la Conca de Barberà prenen part d’un taller de prevenció del ciberassetjament i l’assetjament escolar. Es tracta d’una iniciativa de la mà dels serveis socials bàsics del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, amb la col·laboració dels instituts Martí l’Humà i Mare de Déu de la Serra de Montblanc, Joan Amigó i Callau de l’Espluga de Francolí i Joan Segura i Valls de Santa Coloma de Queralt.
L’objectiu del taller és donar a conèixer què és l’assetjament i el ciberassetjament escolar, quins tipus hi ha, qui hi intervé, com actuar i les conseqüències que té aquest en els adolescents, per tal de prevenir possibles situacions i treballar directament amb els casos dins l’àmbit formatiu.
El taller té molt bona resposta de l’alumnat, a la vegada que ha permès iniciar un treball en xarxa entre professionals, per tractar des de diferents àmbits la problemàtica de l’assetjament i unificar disciplines de l’educació formal i la no formal.
L’objectiu del taller és donar a conèixer què és l’assetjament i el ciberassetjament escolar, quins tipus hi ha, qui hi intervé, com actuar i les conseqüències que té aquest en els adolescents, per tal de prevenir possibles situacions i treballar directament amb els casos dins l’àmbit formatiu.
El taller té molt bona resposta de l’alumnat, a la vegada que ha permès iniciar un treball en xarxa entre professionals, per tractar des de diferents àmbits la problemàtica de l’assetjament i unificar disciplines de l’educació formal i la no formal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
