Els Torraires de Montblanc encaren la temporada dels seus vint anys

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els Torraires han celebrat la seva assemblea general ordinària en la qual hi ha hagut poques variants pel que fa a la seva junta tècnica, ja que Santi Edo es manté com a cap de colla i Dolors Ferré esdevé la cap de la canalla.
D’altra banda, a través d’aquesta assemblea es donava a conèixer que la primera actuació d’aquesta temporada de la colla serà per les Festes de Sant Maties. Una temporada en la qual els Torraires de Montblanc celebren els seus 20 anys i que, per tant, ho volen celebrar com toca.
Els assajos de la colla començaran el proper 16 de febrer, però val a dir que enguany s’intensificaran i passaran a ser d’un a dos per setmana a partir del mes d’abril.
D’altra banda, el cap de setmana de celebració dels vint anys es concentrarà els dies 20 i 21 de juny. De fet, la colla va fer la seva primera actuació per Corpus el 1995.
Tancarà els actes dels 20 anys la Trobada de Colles del Sud que es farà a Montblanc el dia 8 de novembre.
D’altra banda, a través d’aquesta assemblea es donava a conèixer que la primera actuació d’aquesta temporada de la colla serà per les Festes de Sant Maties. Una temporada en la qual els Torraires de Montblanc celebren els seus 20 anys i que, per tant, ho volen celebrar com toca.
Els assajos de la colla començaran el proper 16 de febrer, però val a dir que enguany s’intensificaran i passaran a ser d’un a dos per setmana a partir del mes d’abril.
D’altra banda, el cap de setmana de celebració dels vint anys es concentrarà els dies 20 i 21 de juny. De fet, la colla va fer la seva primera actuació per Corpus el 1995.
Tancarà els actes dels 20 anys la Trobada de Colles del Sud que es farà a Montblanc el dia 8 de novembre.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
