Carod-Rovira parlarà de “Catalunya a Europa i el món” a Belltall

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper diumenge dia 8 de febrer a les onze del matí a la sala “La Biblioteca” del Casal Municipal de Belltall, es comptarà amb la presència de Josep-Lluís Carod-Rovira, que oferirà una conferència titulada “Catalunya a Europa i el món: cultura, dinamisme, convivència”.
Carod-Rovira, director de la Càtedra sobre Diversitat Social de la Universitat Pompeu Fabra i exvicepresident de la Generalitat, encetarà amb aquest acte el tercer any d’activitats de la programació cultural del municipi.
Carod-Rovira, director de la Càtedra sobre Diversitat Social de la Universitat Pompeu Fabra i exvicepresident de la Generalitat, encetarà amb aquest acte el tercer any d’activitats de la programació cultural del municipi.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
