Els alumnes de tercer d’ESO de l’Institut Martí l’Humà concursen al Picalletres de TAC 12

Montblanc

Instant del concurs
Instant del concurs
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els dimecres 14 i el dijous 15 de gener, els/les alumnes de tercer d’ESO de l’Institut Martí l’Humà van participar al concurs del canal TAC 12 Picalletres.

Per una banda, hi va participar l’equip format pels alumnes Enric Clavero, Bernat Lleixà i Natàlia Martínez. Aquests alumnes es van enfrontar a l’equip de l’Institut Marta Mata de Salou. D’altra banda, l’equip format per Sergi Masalies, Laia Alfranca i Jordi Bulló es van enfrontar al Serra de Miramar de Valls.

Dels dos equips participants de l’Institut Martí l’Humà, el format pel Sergi Masalies, la Laia Alfranca i el Jordi Bulló va entrar a les semifinals i l’endemà va tornar a concursar i va quedar en segon lloc de Tarragona.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres