L’ATM del Camp de Tarragona tanca el 2014 amb 18,8 milions de viatges

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El sistema de transport públic de l’ATM de Tarragona ha frenat la seva caiguda aquest 2014 i l’exercici es tancarà amb un total d’usuaris de gairebé 18,8 milions. Aquesta xifra suposa una disminució de viatgers de l’1,4% respecte del 2013, segons dades provisionals de desembre. Les dades de 2014 constaten, a més, un creixement dels títols de més fidelitat, com el T-MES, que augmenta un 28%, i també dels abonaments socials, que creixen més d’un 27%. L’augment més important és el de la T-12, que ha doblat el nombre de validacions passant de 58.888 a 116.000 usuaris.
Pel que fa als usuaris, ha crescut de forma notable la fidelitat dels viatgers del sistema, iniciada ja durant el 2013. Així, fins al mes de novembre, el nombre de viatges dels títols de més fidelitat, el T-MES, ha crescut un 28,10%, mentre que els del T-50/30 i T-10/30 han crescut un 6,38% i un 3,85%, respectivament. També cal destacar l’ús del títol T-12, amb un increment del 100,28%, el que significa que el nombre de nens i nenes entre 4 i 12 anys que l’han fet servir durant 2014 s’ha doblat.
Pel que fa als usuaris, ha crescut de forma notable la fidelitat dels viatgers del sistema, iniciada ja durant el 2013. Així, fins al mes de novembre, el nombre de viatges dels títols de més fidelitat, el T-MES, ha crescut un 28,10%, mentre que els del T-50/30 i T-10/30 han crescut un 6,38% i un 3,85%, respectivament. També cal destacar l’ús del títol T-12, amb un increment del 100,28%, el que significa que el nombre de nens i nenes entre 4 i 12 anys que l’han fet servir durant 2014 s’ha doblat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
