L’Ajuntament de Barberà de la Conca queda vuitè de la seva franja de població als premis AOC

Resta de pobles

Imatge de grup dels premiats
Imatge de grup dels premiats
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Ajuntament de Barberà de la Conca ha quedat en vuitena posició de la seva franja (pobles de menys de 1.000 habitants) en els premis Administració Oberta (AOC) que es van lliurar el 22 de gener, al palau de Congressos de la Fira de Barcelona, en un acte presidit per la vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, dins el Congrés de Govern Digital que organitza el Consorci AOC i la Generalitat de Catalunya.

Barberà de la Conca ha estat el primer Ajuntament de la comarca en la seva franja de població i l’únic que ha entrat a la llista entre els deus primers. En primera posició va quedar Foradada. La segona plaça va correspondre a Preixens i el tercer lloc va ser per Montclar.

El Congrés de Govern Digital és un punt de trobada dels màxims responsables públics de Catalunya en matèria de Govern Digital i un fòrum d’intercanvi d’experiències i solucions per aconseguir una administració més propera al ciutadà, més àgil, eficient i innovadora, i que respongui als nous reptes.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres