El 2 de febrer es lliuraran els premis del concurs de guarniment sostenible

Una de les decoracions fetes en aquesta edició del concurs
Una de les decoracions fetes en aquesta edició del concurs
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper dilluns dia 2 de febrer es farà el lliurament dels premis de la tercera edició del Concurs de Guarniment Sostenible de Nadal als Centres d’Ensenyament de la Conca de Barberà. Un concurs que pretenia ser una activitat  global a totes les escoles de la comarca, potenciant una competitivitat sana i de qualitat, la creativitat i el disseny en la sostenibilitat, i el treball en equip.

És un concurs de la mà del Consell Comarcal de la Conca de Barberà i, per fer-ne el veredicte, el jurat ja va efectuar una visita a les 10 escoles participants.

Els resultats esperats d’aquesta activitat, són el de continuïtat de l’actuació, i el d’aconseguir implantar un sistema de guarniment a les escoles dins d’unes directrius sostenibles,que sigui aplicable per altres festes, actes i que sigui una manera continuada i habitual de treball.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres