Presentada oficialment la Treko Black 24 by Marmot que es farà el 21 i 22 de febrer

Esports

Presentació de la prova al Monestir de Poblet
Presentació de la prova al Monestir de Poblet
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Dissabte 24 de gener es presentava al monestir de Poblet la Treko Black 24 by Marmot, un nou esdeveniment esportiu, pioner a Catalunya, que combina els millors elements de les curses d’orientació rogaining i el millor de les ultra maratons de muntanya.

La prova, que enguany engega la seva primera edició, tindrà lloc el cap de setmana del 21 i 22 de febrer i es desenvoluparà a l’entorn de la Ruta del Cister.

En aquesta presentació, es va comptar amb la participació del responsable del principal patrocinador, Marmot, el senyor Ferran Broceño, el responsable de l’empresa organitzadora, Drac Actiu, el senyor Gonzalo Gil i la cap de comunicació de la prova, la senyora Irene Linares.

Per a les inscripcions o per saber-ne més informació, podeu visitar www.trekoblack.com.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres