L’Oficina Jove Conca de Barberà engega les xerrades “Anar a l’estranger. Una experiència necessària”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Oficina Jove Conca de Barberà encetarà el proper 6 de febrer les xerrades per a joves sota el títol “Anar a l’estranger. Una experiència necessària”, on es parlarà del programa europeu Erasmus Plus i es donarà a conèixer les possibilitat dels joves per marxar a l’estranger a formar-se, treballar, viatjar, fer un voluntariat, fer pràctiques o fer un intercanvi juvenil, entre d’altres.
Aquesta primera xerrada tindrà lloc a Santa Coloma de Queralt a les set de la tarda a la sala d’àudio del Castell dels Comtes de Santa Coloma. Seguidament, també es farà en altres localitats de la comarca com l’Espluga de Francolí (20 de febrer), Montblanc (10 de febrer), Sarral (27 de febrer) i Vimbodí i Poblet (20 de febrer).
Aquesta primera xerrada tindrà lloc a Santa Coloma de Queralt a les set de la tarda a la sala d’àudio del Castell dels Comtes de Santa Coloma. Seguidament, també es farà en altres localitats de la comarca com l’Espluga de Francolí (20 de febrer), Montblanc (10 de febrer), Sarral (27 de febrer) i Vimbodí i Poblet (20 de febrer).
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
