Comencen a caure les primeres volves de neu

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquesta nit, dimarts, 3 de febrer, sobre quarts d’11 de la nit, han començat a caure les primeres volves de neu a la comarca de la Conca de Barberà.
Segons s’ha anunciat durant tot el dia, era possible que totes i cadascuna de les comarques tarragonines es veiessin afectades per les possibles nevades. En aquests moments, i durant tota la nit, es preveu que bona part de pobles de la comarca, es comenci a veure neu o aiguaneu. Segones les previsions meteorològiques, fins als 500 metres d’altitud, podria veure’s fins a 2-3 cm de neu a partir de les sis de la nit, mentre que en alçades sobre els 500 metres, podria arribar fins als 10 cms.
Està activada l’alerta Procicat per neu.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
