La Conca s’aixeca nevada

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Finalment, tal i com anunciaven les prediccions, la neu ha fet acte de presència a la Conca de Barberà i la comarca s’aixecava amb una capa de neu aquest matí de dimecres 4 de febrer.
De fet, les primeres volves de neu ja es començaven a veure la nit de dimarts a dimecres i, poc a poc, al llarg de la nit, els carrers i paisatges s’han anat enfarinant.
A hores d’ara encara està caient la neu pels pobles de la comarca, deixant imatges de postal.
Tot seguit us informarem de si hi ha alguna afectació a causa de la neu a la comarca i us penjarem diferents imatges de la nevada.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres

