Se suspèn el transport escolar comarcal però no hi ha afectacions per la neu

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La nevada ha deixat les diferents poblacions de la Conca de Barberà blanques aquest matí de dimecres 4 de febrer.
A causa de la neu s’ha suspès el transport escolar comarcal a diferents comarques catalanes, entre elles, la Conca de Barberà. També s’ha pogut saber que hi ha algunes escoles que no han obert com és el cas de Vimbodí i Poblet, l’Espluga de Francolí o Barberà de la Conca. D’altres han obert igual però no amb el 100% d’alumnes i professors. Per exemple, a Montblanc la Policia Local ha regulat el trànsit de les entrades de les escoles a les nou del matí com un dia normal ja que els centres escolars montblanquins sí que han obert.
Precisament la Policia Local de Montblanc ha informat a novaconca.cat que s’ha estat llençant neu a les calçades per part de la brigada municipal i que a hores d’ara hi ha un parell de màquines que treuen neu de les vies principals de Montblanc per a millorar l’accés als vehicles que hi transiten.
Pel que fa a les dades facilitades pels Bombers de la Generalitat, no sembla que hi hagi cap afectació important a la Conca de Barberà a hores d’ara. Ens informen que els Bombers estan realitzant rutes de reconeixement i que únicament a la comarca hi ha hagut l’avís d’un camió aturat a l’AP-2, a l’alçada de Barberà de la Conca, però no ha calgut la intervenció dels Bombers. De fet, Trànsit informa que l’AP-2 està tallada des de Soses fins a la Bisbal del Penedès.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres

