Se suspèn el transport escolar comarcal però no hi ha afectacions per la neu

Segueix nevant a Montblanc
Segueix nevant a Montblanc
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La nevada ha deixat les diferents poblacions de la Conca de Barberà blanques aquest matí de dimecres 4 de febrer. 
 
A causa de la neu s’ha suspès el transport escolar comarcal a diferents comarques catalanes, entre elles, la Conca de Barberà. També s’ha pogut saber que hi ha algunes escoles que no han obert com és el cas de Vimbodí i Poblet, l’Espluga de Francolí o Barberà de la Conca. D’altres han obert igual però no amb el 100% d’alumnes i professors. Per exemple, a Montblanc la Policia Local ha regulat el trànsit de les entrades de les escoles a les nou del matí com un dia normal ja que els centres escolars montblanquins sí que han obert.
 
Precisament la Policia Local de Montblanc ha informat a novaconca.cat que s’ha estat llençant neu a les calçades per part de la brigada municipal i que a hores d’ara hi ha un parell de màquines que treuen neu de les vies principals de Montblanc per a millorar l’accés als vehicles que hi transiten.
 
Pel que fa a les dades facilitades pels Bombers de la Generalitat, no sembla que hi hagi cap afectació important a la Conca de Barberà a hores d’ara. Ens informen que els Bombers estan realitzant rutes de reconeixement i que únicament a la comarca hi ha hagut l’avís d’un camió aturat a l’AP-2, a l’alçada de Barberà de la Conca, però no ha calgut la intervenció dels Bombers. De fet, Trànsit informa que l’AP-2 està tallada des de Soses fins a la Bisbal del Penedès.
El parc infantil que hi ha a la plaça de Sant Francesc, tot nevat
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres