El Palau Alenyà acollirà l’exposició “Finestres a l’espai buit”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A partir del dia 9 de febrer i fins el proper dia 27 del mateix mes la seu del Consell Comarcal de la Conca de Barberà - Palau Alenyà acollirà l’exposició “Finestres a l’espai buit”.
Es tracta d’una exposició de fotografies dels alumnes i dels docents del grau de Multimèdia de la UOC, un treball fotogràfic realitzat l’any 2012 amb l’objectiu de participar en l’exposició Visa Off de Perpinyà.
Es tracta d’una exposició de fotografies dels alumnes i dels docents del grau de Multimèdia de la UOC, un treball fotogràfic realitzat l’any 2012 amb l’objectiu de participar en l’exposició Visa Off de Perpinyà.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
