El Palau Alenyà acollirà l’exposició “Finestres a l’espai buit”

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A partir del dia 9 de febrer i fins el proper dia 27 del mateix mes la seu del Consell Comarcal de la Conca de Barberà - Palau Alenyà acollirà l’exposició “Finestres a l’espai buit”.

Es tracta d’una exposició de fotografies dels alumnes i dels docents del grau de Multimèdia de la UOC, un treball fotogràfic realitzat l’any 2012 amb l’objectiu de participar en l’exposició Visa Off de Perpinyà.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres