Xerrades sobre primers auxilis als centres de secundària de la comarca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Oficina Jove de la Conca de Barberà ha organitzat pels alumnes de 3r d’ESO dels centres de secundària de la Conca de Barberà diverses xerrades sobre els primers auxilis.
Aquestes xerrades s’iniciaran el proper dimarts 10 de febrer i seran impartides per Bombers de Montblanc i de l’Espluga i per la infermera i agent de salut del programa Salut i Escola de l’ABS de Santa Coloma de Queralt.
Les xerrades/tallers són molt participatives amb exemples pràctics per fomentar els primers auxilis i resoldre possibles accidents que puguin esdevenir-se a l’entorn més quotidià dels joves.
Aquestes xerrades s’iniciaran el proper dimarts 10 de febrer i seran impartides per Bombers de Montblanc i de l’Espluga i per la infermera i agent de salut del programa Salut i Escola de l’ABS de Santa Coloma de Queralt.
Les xerrades/tallers són molt participatives amb exemples pràctics per fomentar els primers auxilis i resoldre possibles accidents que puguin esdevenir-se a l’entorn més quotidià dels joves.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
