Tornen les caminades per la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Servei de Turisme del Consell Comarcal de la Conca de Barberà organitza conjuntament amb els ajuntaments de Llorac, les Piles, Passanant i Belltall, Forès i Vilanova de Prades, quatre noves sortides a peu que ocuparan els matins dels dissabtes 21 i 28 de febrer, i 14 i 21 de març, per donar a conèixer les rutes de senderisme que des del servei de turisme i dels propis ajuntaments promocionen turísticament, sota el lema “Caminant per la Conca”.
Les caminades són totes diferents, varien entre 7 i 15 quilòmetres, amb desnivells moderats i obertes a tothom que estigui acostumat a caminar.
Totes les sortides són gratuïtes i per participar-hi només cal apuntar-se a través del portal www.concaturisme.cat fins el dia abans de cada sortida.
Les caminades són totes diferents, varien entre 7 i 15 quilòmetres, amb desnivells moderats i obertes a tothom que estigui acostumat a caminar.
Totes les sortides són gratuïtes i per participar-hi només cal apuntar-se a través del portal www.concaturisme.cat fins el dia abans de cada sortida.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
