L’efecte de la reforma fiscal, a les entitats esportives

Esports

La reunió es farà a l'Ajuntament de Montblanc
La reunió es farà a l'Ajuntament de Montblanc
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper dimecres 11 de febrer a les 7 de la tarda i convocada des de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Montblanc, es farà una reunió a l’Ajuntament amb les entitats esportives de Montblanc, per tal d’assessorar i orientar-les dels canvis que tindrà la nova reforma fiscal a les entitats esportives.

Cal recordar que la nova legislació de l’Impost de Societats comportarà que les entitats sense ànim de lucre tinguin més obligacions tributàries amb independència del seu volum i activitat econòmica. Fins ara, n’estaven exemptes en cas de no superar els 100.000 euros d’ingressos anuals, però, des de l’1 de gener del 2015, ha canviat amb efectes sobre la gestió comptable i fiscal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres