“El Montblanc de fa un segle a través de les fotografies”, al Museu Arxiu de Montblanc

Cartell de l'exposició
Cartell de l'exposició
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper diumenge dia 22 de febrer es durà a terme al Museu Arxiu de Montblanc la presentació de l’exposició “El Montblanc de fa un segle a través de les fotografies”, d’Eduard Contijoch.

En aquest acte de presentació hi prendran part l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, i el president del Museu-Arxiu, Josep Gomis.

La presentació es farà a les dotze del migdia.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres