“El Montblanc de fa un segle a través de les fotografies”, al Museu Arxiu de Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper diumenge dia 22 de febrer es durà a terme al Museu Arxiu de Montblanc la presentació de l’exposició “El Montblanc de fa un segle a través de les fotografies”, d’Eduard Contijoch.
En aquest acte de presentació hi prendran part l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, i el president del Museu-Arxiu, Josep Gomis.
La presentació es farà a les dotze del migdia.
En aquest acte de presentació hi prendran part l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, i el president del Museu-Arxiu, Josep Gomis.
La presentació es farà a les dotze del migdia.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
