Instituts de la comarca participen en el programa “La premsa a les escoles”

L'Institut Martí l'Humà comptarà amb aquestes xerrades
L'Institut Martí l'Humà comptarà amb aquestes xerrades
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest mes de febrer es dóna pas a la sisena edició de programa “La premsa a les escoles”. Aquest arribarà en forma de xerrades de dos periodistes de la demarcació als instituts de la demarcació, entre els quals hi ha, per exemple, l’IES Martí l’Humà de Montblanc (19 de febrer) i l’IES Joan Segura i Valls de Santa Coloma de Queralt (27 de febrer).

La present edició del projecte, a la qual l’Obra Social “la Caixa” destinarà 18.000 euros, s’estendrà durant aquest mes de febrer a totes les demarcacions catalanes.

La iniciativa, impulsada conjuntament pel Col·legi de Periodistes de Catalunya i l’Obra social “la Caixa” des de l’any 2009, parteix del consens entre ambdues institucions sobre la importància que té el coneixement de l’actualitat per a la formació integral dels ciutadans.

Al llarg de les sessions, d’una hora de durada, aproximadament, i que apleguen una cinquantena d’alumnes de mitjana cadascuna, diferents experts, amb una àmplia trajectòria professional en l’àmbit periodístic, transmeten la seva experiència i, a partir d’aquesta, la necessitat de mantenir-se informats a través dels mitjans de comunicació.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres