Vimbodí i Poblet viu el Carnaval aquest dissabte 21 de febrer

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Vimbodí i Poblet celebra aquest dissabte 21 de febrer el seu Carnaval. Tot plegat començarà a les 18.30 h amb el Carnaval infantil al pavelló.
Ja al vespre, a les 21 h, es farà la crema del rei Carnestoltes, amb prèvia comitiva acompanyat de SOMDEPOBLE i els grallers La Palanca.
Tot seguit, hi haurà sopar popular amb concurs de disfresses d’adults i, a continuació, el ball prendrà protagonisme a càrrec de l’orquestra Marinada i la Factoria.
També s’ha pensat en els més joves i, a partir de les dues de la matinada, es donarà pas a la discoteca mòbil fins que surti el sol.
Ja al vespre, a les 21 h, es farà la crema del rei Carnestoltes, amb prèvia comitiva acompanyat de SOMDEPOBLE i els grallers La Palanca.
Tot seguit, hi haurà sopar popular amb concurs de disfresses d’adults i, a continuació, el ball prendrà protagonisme a càrrec de l’orquestra Marinada i la Factoria.
També s’ha pensat en els més joves i, a partir de les dues de la matinada, es donarà pas a la discoteca mòbil fins que surti el sol.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
