Roben amb intimidació el telèfon mòbil d’una noia de Sarral

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Segons ha pogut saber novaconca.cat, una noia menor d’edat i veïna de Sarral va patir aquest passat dimarts dia 17 de febrer un robatori amb intimidació.

Els fet van succeir després que un noi l’hagués amenaçat de mort amb un tornavís per tal de robar el telèfon mòbil que la noia portava, just quan aquesta tornava a la tarda des de l’escola cap a casa seva.

El noi portava la cara coberta i es va escapolir un cop la noia va entregar-li el seu telèfon mòbil.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres