S’acorda la restricció de vehicles pesants a la N-240 entre Montblanc i les Borges Blanques

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Ministeri de Foment, amb l’objectiu de reduir l’accidentalitat i millorar la mobilitat, ha acordat la restricció del trànsit de vehicles pesants a la N-240 entre les Borges Blanques i Montblanc.
En conseqüència d’aquesta mesura, es desviaran els camions per l’AP-7, amb bonificacions del 30% o el 15% del preu del peatge segons el recorregut.
En paral·lel, s’elaborarà un estudi d’opcions per millorar la capacitat de la N-240 entre Lleida i les Borges Blanques.
D’altra banda, el Ministeri de Foment ha confirmat que les obres de l’autovia A-27 s’executaran via pressupostària i no es concessionaran.
En conseqüència d’aquesta mesura, es desviaran els camions per l’AP-7, amb bonificacions del 30% o el 15% del preu del peatge segons el recorregut.
En paral·lel, s’elaborarà un estudi d’opcions per millorar la capacitat de la N-240 entre Lleida i les Borges Blanques.
D’altra banda, el Ministeri de Foment ha confirmat que les obres de l’autovia A-27 s’executaran via pressupostària i no es concessionaran.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
