Xerrada a l’Espluga sobre les opcions a l’acabar els estudis d’educació secundària obligatòria

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El proper 25 de febrer es realitzarà a l’Institut Joan Amigó de l’Espluga de Francolí una xerrada informativa sobre les diferents opcions formatives que es poden escollir quan s’acaben els estudis d’Educació Secundària Obligatòria (ESO).
La xerrada, titulada “I després de l’ESO, què?”, s’organitza des de l’Oficina Jove Conca de Barberà en col·laboració amb l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí i l’Institut Joan Amigó i es farà a partir de dos quarts de vuit a càrrec de la tècnica de Joventut de l’Oficina Jove.
Aquesta xerrada també es realitzarà en altres municipis de la Conca de Barberà.
La xerrada, titulada “I després de l’ESO, què?”, s’organitza des de l’Oficina Jove Conca de Barberà en col·laboració amb l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí i l’Institut Joan Amigó i es farà a partir de dos quarts de vuit a càrrec de la tècnica de Joventut de l’Oficina Jove.
Aquesta xerrada també es realitzarà en altres municipis de la Conca de Barberà.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
