La Quarta Catalana tindrà una Copa Tarragona

Esports

UE Espluga
UE Espluga
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Amb vista que la Quarta Catalana de futbol aquesta temporada acaba molt aviat, la Federació Catalana de Futbol i clubs de futbol dels grups 24 i 25 de Quarta Catalana es van reunir el passat 10 de febrer a la Delegació de la Federació Catalana de Futbol per debatre sobre la creació d’una Copa Tarragona.

La participació en aquest torneig federat serà voluntari. Hi podran prendre part els equips de Quarta Catalana grups 24 i 25 que vulguin. Serà a partir d’aquí que la Federació Catalana organitzarà la competició en diferents grups. L’inici de la competició seria el 12 d’abril i la final el 14 de juny.

De la Conca de Barberà, l’Espluga de Francolí és l’únic equip que milita a Quarta Catalana, i seria l’únic representant en aquesta Copa, si acabés inscrivint-s’hi.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres