L’Associació Cultural Andalusa celebrarà el Dia d’Andalusia el 28 de febrer

Local de l'Associació
Local de l'Associació
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Associació Cultural Andalusa de la Conca de Barberà viurà un any més la celebració del Dia d’Andalusia el proper dissabte 28 de febrer.

Per a la celebració s’ha realitzat el següent programa d’actes:
- A 2/4 de 7 de la tarda: recepció de convidats.
- A les 7 de la tarda: Presentació per les pubilles dels símbols institucionals de Catalunya i Andalusia amb l’entonació dels seus himnes.
- A 3/4 de 8 del vespre: Recital a càrrec de la cantautora Mercedes Loperana.
- A les 8 del vespre: Vi d’honor amb aperitius.
- A les 9 del vespre: Espectacle folklòric amb l’actuació de: Coro Rociero “Virgen de la Sierra” i quadres de ball de l’Associació.

L’entrada serà mitjançant invitacions.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres