Més de dos-cents alumnes de la comarca aprenen primers auxilis

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La setmana passada van finalitzar les xerrades i els tallers sobre la prevenció i els primers auxilis que organitzava l’Oficina Jove per als alumnes de 2n o 3r d’ESO dels centres de secundària de la comarca.
En total aquest any s’han dut a terme set xerrades, impartides de forma desinteressada, als centres de secundària de Montblanc per Jordi Garrido, Bomber de la Generalitat; al centre de secundària de l’Espluga de Francolí per Antoni Morlans, Bomber de la Generalitat; i al centre de secundària de Santa Coloma de Queralt per Anna Aymerich, infermera i agent de salut del programa Salut i Escola de l’ABS de Santa Coloma de Queralt.
En total han participat als tallers més de dos-cents alumnes de la comarca.
En total aquest any s’han dut a terme set xerrades, impartides de forma desinteressada, als centres de secundària de Montblanc per Jordi Garrido, Bomber de la Generalitat; al centre de secundària de l’Espluga de Francolí per Antoni Morlans, Bomber de la Generalitat; i al centre de secundària de Santa Coloma de Queralt per Anna Aymerich, infermera i agent de salut del programa Salut i Escola de l’ABS de Santa Coloma de Queralt.
En total han participat als tallers més de dos-cents alumnes de la comarca.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
