Més de dos-cents alumnes de la comarca aprenen primers auxilis

Un dels tallers realitzats
Un dels tallers realitzats
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La setmana passada van finalitzar les xerrades i els tallers sobre la prevenció i els primers auxilis que organitzava l’Oficina Jove per als alumnes de 2n o 3r d’ESO dels centres de secundària de la comarca.

En total aquest any s’han dut a terme set xerrades, impartides de forma desinteressada, als centres de secundària de Montblanc per Jordi Garrido, Bomber de la Generalitat; al centre de secundària de l’Espluga de Francolí per Antoni Morlans, Bomber de la Generalitat; i al centre de secundària de Santa Coloma de Queralt per Anna Aymerich, infermera i agent de salut del programa Salut i Escola de l’ABS de Santa Coloma de Queralt.

En total han participat als tallers més de dos-cents alumnes de la comarca.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres