Els alcaldes de Montblanc i Valls reclamen a la ministra Pastor data per reprendre les obres de l’A-27 entre ambdós municipis

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Des de la boca sud del túnel del coll de Lilla l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu, i l’alcalde de Valls, Albert Batet, han reclamat a la ministra de Foment, Ana Pastor, data per reprendre les obres de l’A-27 entre Valls i Montblanc.
Així mateix, han aprofitat per mostrar la seva preocupació al voltant de l’aturada, des de fa cinc anys, de les obres de l’A-27 en aquest tram.
En aquest sentit, ambdós alcaldes reclamen que, si bé les obres del Morell fins a Valls i el tram de la variant de Valls estan avançant, no hi ha calendari ni pressupost sobre l’àmbit necessari i substancial de connexió entre Valls i Montblanc pel túnel del coll de Lilla.
Segons Batet, l’autovia de l’A-27 sense aquest túnel del coll de Lilla no té sentit de ser ni per Valls ni per Montblanc.
La preocupació dels alcaldes és deguda al moment en què s’obri el tram de l’A-27 entre Morell i Valls ja que suposarà un important problema de mobilitat, a més de deixar desconnectat l’Alt Camp i la Conca de Barberà.
Així, doncs, Batet i Andreu reclamen un calendari sobre les obres i ser atesos per la ministra Pastor per rebre una solució. Segons ha manifestat Batet, “ens és igual el finançament, el que tenim clar és que no volem que sigui de peatge”.
Per la seva banda, Josep Andreu s’ha mostrat optimista a l’hora de comptar amb la reunió que reclamen amb la ministra Pastor, ja que, segons Andreu, “no és una qüestió només nostra. L’alcalde de Tarragona ha de tenir tant o més interès que nosaltres, així com el de Lleida i el de les Borges. Creiem que estem davant d’un problema de circulació per la Vall de l’Ebre i que no és només una qüestió de Valls i Montblanc. Crec que ens atendran.”
Així mateix, han aprofitat per mostrar la seva preocupació al voltant de l’aturada, des de fa cinc anys, de les obres de l’A-27 en aquest tram.
En aquest sentit, ambdós alcaldes reclamen que, si bé les obres del Morell fins a Valls i el tram de la variant de Valls estan avançant, no hi ha calendari ni pressupost sobre l’àmbit necessari i substancial de connexió entre Valls i Montblanc pel túnel del coll de Lilla.
Segons Batet, l’autovia de l’A-27 sense aquest túnel del coll de Lilla no té sentit de ser ni per Valls ni per Montblanc.
La preocupació dels alcaldes és deguda al moment en què s’obri el tram de l’A-27 entre Morell i Valls ja que suposarà un important problema de mobilitat, a més de deixar desconnectat l’Alt Camp i la Conca de Barberà.
Així, doncs, Batet i Andreu reclamen un calendari sobre les obres i ser atesos per la ministra Pastor per rebre una solució. Segons ha manifestat Batet, “ens és igual el finançament, el que tenim clar és que no volem que sigui de peatge”.
Per la seva banda, Josep Andreu s’ha mostrat optimista a l’hora de comptar amb la reunió que reclamen amb la ministra Pastor, ja que, segons Andreu, “no és una qüestió només nostra. L’alcalde de Tarragona ha de tenir tant o més interès que nosaltres, així com el de Lleida i el de les Borges. Creiem que estem davant d’un problema de circulació per la Vall de l’Ebre i que no és només una qüestió de Valls i Montblanc. Crec que ens atendran.”
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
