El Trio estrena aquest dissabte a Montblanc ‘Un mal día lo tiene cualquiera’

Montblanc

Cartell de l'obra
Cartell de l'obra
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La creada de nou companyia montblanquina El Trio estrena aquest dissabte 28 de febrer l’espectacle Un mal día lo tiene cualquiera. Serà al teatre del Centre Parroquial de Montblanc a dos quarts de vuit del vespre.

Tot i el que el grup que formen David Ortín, Xavier Iborra i Jordi Cartañá ja ha realitzat amb anterioritat altres espectacles i representacions, Un mal día lo tiene cualquiera serà la primera obra que estrenen sota el nom de companyia El Trio, un espectacle d’humor format per un monòleg llarg, interpretat per Òscar Cantillo, sobre les desafortunades peripècies de l’actor en un dia d’aquells per oblidar.

Les entrades anticipades es poden adquirir a la Impremta Requesens de Montblanc a un preu de 7 euros. A taquilla costaran 9 euros i es podran comprar mitja hora abans de l’inici de l’espectacle.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres