Aquest 1 de març, nova caminada pel terme de Vimbodí i Poblet

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquest proper diumenge dia 1 de març es realitzarà una caminada pel terme de Vimbodí i Poblet, en aquesta ocasió, la ruta miològica per la Vall de Castellfollit en la qual els participants podran veure pintats als arbres un rovelló, un apagallums, un ou de reig i un fredolic.
Es tracta d’un recorregut senyalitzat d’uns 7 quilòmetres (anar i tornar), una iniciativa del Centre Tecnològic Forestal de Catalunya i del Paratge Natural d’Interès Nacional de Poblet que consisteix a trobar quatre bolets dibuixats sobre un conjunt d’arbres. I és que en alguns arbres s’hi han pintat parts de bolets, que des d’un punt determinat, dibuixen el fong sencer.
La caminada s’iniciarà aquest 1 de març, a les 8.30 h del matí des de la plaça de les Orenetes amb els vehicles, i se sortirà ja caminant des de la Casa Forestal de la vall de Castellfollit.
Es tracta d’un recorregut senyalitzat d’uns 7 quilòmetres (anar i tornar), una iniciativa del Centre Tecnològic Forestal de Catalunya i del Paratge Natural d’Interès Nacional de Poblet que consisteix a trobar quatre bolets dibuixats sobre un conjunt d’arbres. I és que en alguns arbres s’hi han pintat parts de bolets, que des d’un punt determinat, dibuixen el fong sencer.
La caminada s’iniciarà aquest 1 de març, a les 8.30 h del matí des de la plaça de les Orenetes amb els vehicles, i se sortirà ja caminant des de la Casa Forestal de la vall de Castellfollit.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
