Santa Coloma construirà una bassa per abastir els bombers en cas d’incendi forestal

Santa Coloma de Queralt

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La pedania d’Aguiló, de Santa Coloma de Queralt, comptarà amb una bassa d’aigua que es construirà per tal de ser utilitzada pels cossos d’extinció en cas d’incendi.

El projecte tira endavant gràcies a la col·laboració de la Diputació de Tarragona i l’Ajuntament de Santa Coloma de Queralt. Concretament, la Diputació destinarà 23.000 euros a aquesta actuació.

Aquesta bassa forma part de la llista de deu basses integrants de la xarxa bàsica de les comarques de Tarragona que s’han considerat d’interès prioritari quan a inversió, atenent la relació facilitada per la Direcció General de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments, del Departament d’Interior de la Generalitat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres