David Rovira afirma que la planta de Mahle a l’Espluga pot passar a tenir 110 treballadors

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’alcalde de l’Espluga de Francolí, David Rovira, explicava a través de l’Espluga FM Ràdio, que el municipi compta amb bones expectatives referents a la creació de nous llocs de treball.
En aquest sentit Rovira va afirmar que l’empresa Mahle situada a l’Espluga de Francolí podria passar dels setanta treballadors que té actualment als 110. L’alcalde espluguí va afirmar que “l’empresa té importants expectatives de creixement en general a la Conca de Barberà, gràcies també al fet que, en el seu dia, els treballadors van acceptar unes condicions diferents en el seu conveni, quan les coses no pintaven gaire bé…”; per Rovira, l’esforç fet, doncs, pels treballadors ha acabat sent un factor que ha donat més competitivitat a aquesta empresa amb seu a Montblanc.
En aquest sentit Rovira va afirmar que l’empresa Mahle situada a l’Espluga de Francolí podria passar dels setanta treballadors que té actualment als 110. L’alcalde espluguí va afirmar que “l’empresa té importants expectatives de creixement en general a la Conca de Barberà, gràcies també al fet que, en el seu dia, els treballadors van acceptar unes condicions diferents en el seu conveni, quan les coses no pintaven gaire bé…”; per Rovira, l’esforç fet, doncs, pels treballadors ha acabat sent un factor que ha donat més competitivitat a aquesta empresa amb seu a Montblanc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
