Els Mossos d’Esquadra detenen in fraganti cinc persones que havien sostret ovelles d’una finca a la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els animals es trobaven immobilitzats amb brides a punt de ser transportats
Agents de la Policia de la Generalitat – cos de Mossos d’Esquadra van detenir el passat dia 26 de febrer, cinc persones de nacionalitat romanesa, veïns de l’Hospitalet de Llobregat i edats compreses entre els 22 i 35 anys, per un delicte de robatori amb força.
En el marc d’un dispositiu regional de seguretat realitzat a l’autopista AP-2, la nit del 26 de febrer, una dotació policial va detectar, a l’àrea de descans de Vimbodí, dos vehicles estacionats i amb les llums apagades.
Després d’identificar als cinc ocupants i efectuar un escorcoll dels dos vehicles van localitzar al seu interior diverses brides de diferent mida, així com eines i guants de treball. Posteriorment, van realitzar una recerca per l’entorn i van localitzar per les rodalies de l’àrea de descans tres ovelles amb les potes lligades amb brides, amagades al costat d’una tanca metàl·lica que havia estat trencada i que permetia l’accés a la finca colindant. Les ovelles es trobaven totalment immobilitzades i a punt de ser carregades als vehicles.
Per realitzar les degudes comprovacions i continuar les indagacions sobre la procedència dels tres animals localitzats, els mossos van acompanyar les cinc persones fins la comissaria de Montblanc.
Un cop allà, van identificar a través del codi d’identificació el propietari dels animals, el qual va confirmar que havien estat sostretes de l’interior d’una finca de Vimbodí (Conca de Barberà). Per aquest motiu, es va detenir les cinc persones com a presumptes autores d’un delicte de robatori amb força
Els detinguts van passar el dia 27 a disposició judicial al Jutjat en funcions de guàrdia núm. 2 de Valls i el Jutge va decretar per als detinguts la seva llibertat amb càrrecs.
Agents de la Policia de la Generalitat – cos de Mossos d’Esquadra van detenir el passat dia 26 de febrer, cinc persones de nacionalitat romanesa, veïns de l’Hospitalet de Llobregat i edats compreses entre els 22 i 35 anys, per un delicte de robatori amb força.
En el marc d’un dispositiu regional de seguretat realitzat a l’autopista AP-2, la nit del 26 de febrer, una dotació policial va detectar, a l’àrea de descans de Vimbodí, dos vehicles estacionats i amb les llums apagades.
Després d’identificar als cinc ocupants i efectuar un escorcoll dels dos vehicles van localitzar al seu interior diverses brides de diferent mida, així com eines i guants de treball. Posteriorment, van realitzar una recerca per l’entorn i van localitzar per les rodalies de l’àrea de descans tres ovelles amb les potes lligades amb brides, amagades al costat d’una tanca metàl·lica que havia estat trencada i que permetia l’accés a la finca colindant. Les ovelles es trobaven totalment immobilitzades i a punt de ser carregades als vehicles.
Per realitzar les degudes comprovacions i continuar les indagacions sobre la procedència dels tres animals localitzats, els mossos van acompanyar les cinc persones fins la comissaria de Montblanc.
Un cop allà, van identificar a través del codi d’identificació el propietari dels animals, el qual va confirmar que havien estat sostretes de l’interior d’una finca de Vimbodí (Conca de Barberà). Per aquest motiu, es va detenir les cinc persones com a presumptes autores d’un delicte de robatori amb força
Els detinguts van passar el dia 27 a disposició judicial al Jutjat en funcions de guàrdia núm. 2 de Valls i el Jutge va decretar per als detinguts la seva llibertat amb càrrecs.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
