Batet i Andreu signen una carta demanant ser atesos per la ministra Pastor

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Després que el passat 24 de febrer, els alcaldes de Valls i Montblanc compareguessin davant dels mitjans de comunicació per reclamar a la ministra de Foment, Ana Pastor, data per reprendre les obres de l’A-27 entre Valls i Montblanc, aquest dimarts 3 de març han fet un pas més endavant.
En aquest sentit, Albert Batet i Josep Andreu han signat la carta que adreçaran a la ministra Pastor amb la voluntat de ser atesos el més aviat possible per posar calendari a les obres del tram Valls-Montblanc.
Batet ha reiterat la manca de sentit de ser de l’autovia A-27 sense el tram final de Valls-Montblanc pel túnel del coll de Lilla.
Per la seva banda, Andreu creu que en el marc d’un mes podrien reunir-se amb la ministra Pastor.
Recordem que la preocupació dels alcaldes és deguda al moment en què s’obri el tram de l’A-27 entre Morell i Valls ja que provocarà importants problemes de mobilitat, a més de deixar desconnectat l’Alt Camp i la Conca de Barberà.
En aquest sentit, Albert Batet i Josep Andreu han signat la carta que adreçaran a la ministra Pastor amb la voluntat de ser atesos el més aviat possible per posar calendari a les obres del tram Valls-Montblanc.
Batet ha reiterat la manca de sentit de ser de l’autovia A-27 sense el tram final de Valls-Montblanc pel túnel del coll de Lilla.
Per la seva banda, Andreu creu que en el marc d’un mes podrien reunir-se amb la ministra Pastor.
Recordem que la preocupació dels alcaldes és deguda al moment en què s’obri el tram de l’A-27 entre Morell i Valls ja que provocarà importants problemes de mobilitat, a més de deixar desconnectat l’Alt Camp i la Conca de Barberà.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
