Batet i Andreu signen una carta demanant ser atesos per la ministra Pastor

Moment que signaven la carta, a l'Ajuntament de Valls
Moment que signaven la carta, a l'Ajuntament de Valls
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Després que el passat 24 de febrer, els alcaldes de Valls i Montblanc compareguessin davant dels mitjans de comunicació per reclamar a la ministra de Foment, Ana Pastor, data per reprendre les obres de l’A-27 entre Valls i Montblanc, aquest dimarts 3 de març han fet un pas més endavant.

En aquest sentit, Albert Batet i Josep Andreu han signat la carta que adreçaran a la ministra Pastor amb la voluntat de ser atesos el més aviat possible per posar calendari a les obres del tram Valls-Montblanc.

Batet ha reiterat la manca de sentit de ser de l’autovia A-27 sense el tram final de Valls-Montblanc pel túnel del coll de Lilla.

Per la seva banda, Andreu creu que en el marc d’un mes podrien reunir-se amb la ministra Pastor.

Recordem que la preocupació dels alcaldes és deguda al moment en què s’obri el tram de l’A-27 entre Morell i Valls ja que provocarà importants problemes de mobilitat, a més de deixar desconnectat l’Alt Camp i la Conca de Barberà.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres