El 21 de març es tornarà a representar “Un mal día lo tiene cualquiera” després de l’èxit de l’estrena

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
En una setmana ja havien esgotat les entrades. El Centre Parroquial de Montblanc va omplir totes les seves cadires i l’èxit de la representació ha fet que El Trio torni a tenir data per representar “Un mal día lo tiene cualquiera”.
I és que la recent creada companyia El Trio, formada per David Ortín, Xavier Iborra i Jordi Cartañá, va estrenar amb bona acceptació, dissabte 28 de febrer al Centre Parroquial de Montblanc, l’espectacle “Un mal día lo tiene cualquiera”. No era la seva primera obra però sí la primera que no parlava de Montblanc i, també, la primera sota el nom de companyia El Trio.
L’expectativa era bona i no van decebre als espectadors que omplien el teatre. Aquest cop amb dos únics actors i amb un espectacle d’una hora i mitja de durada, l’actuació va ser un èxit i el públic va aixecar-se per aplaudir el resultat final. Tant és així que el dia 21 de març, també al Centre Parroquial de Montblanc, a les 19.30h, es podrà tornar a gaudir de “Un mal día lo tiene cualquiera” amb Jordi Cartañá i Òscar Cantillo com a actors.
En l’edició en paper de Nova Conca d’aquest divendres 6 de març trobareu una entrevista amb els protagonistes de l’espectacle on expliquen les sensacions que han tingut abans i després de l’estrena.
I és que la recent creada companyia El Trio, formada per David Ortín, Xavier Iborra i Jordi Cartañá, va estrenar amb bona acceptació, dissabte 28 de febrer al Centre Parroquial de Montblanc, l’espectacle “Un mal día lo tiene cualquiera”. No era la seva primera obra però sí la primera que no parlava de Montblanc i, també, la primera sota el nom de companyia El Trio.
L’expectativa era bona i no van decebre als espectadors que omplien el teatre. Aquest cop amb dos únics actors i amb un espectacle d’una hora i mitja de durada, l’actuació va ser un èxit i el públic va aixecar-se per aplaudir el resultat final. Tant és així que el dia 21 de març, també al Centre Parroquial de Montblanc, a les 19.30h, es podrà tornar a gaudir de “Un mal día lo tiene cualquiera” amb Jordi Cartañá i Òscar Cantillo com a actors.
En l’edició en paper de Nova Conca d’aquest divendres 6 de març trobareu una entrevista amb els protagonistes de l’espectacle on expliquen les sensacions que han tingut abans i després de l’estrena.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
