Dilluns 9 de març, TV3 emetrà el programa d’‘El Foraster’ gravat a Barberà de la Conca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El conegut programa de TV3 El Foraster, amb el seu presentador Quim Masferrer i la seva “pick-up” taronja, van fer parada al poble de Barberà de la Conca el passat mes de novembre. Després de les gravacions pels carrers del poble i de fer-hi el típic monòleg per part de Masferrer, el proper dilluns 9 de març es podran veure els resultats per televisió.
Així, la retransmissió del programa gravat a la comarca, en el qual veurem els veïns i les veïnes de Barberà, es podrà veure aquest dilluns a partir de 22.35 h.
Al poble de Barberà s’ha organitzat un visionat en comú del programa a la sala de vídeo per tal de gaudir plegats de l’emissió. A l’acabar hi haurà una copa de cava per a tots els presents.
Així, la retransmissió del programa gravat a la comarca, en el qual veurem els veïns i les veïnes de Barberà, es podrà veure aquest dilluns a partir de 22.35 h.
Al poble de Barberà s’ha organitzat un visionat en comú del programa a la sala de vídeo per tal de gaudir plegats de l’emissió. A l’acabar hi haurà una copa de cava per a tots els presents.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
