TV3 emet aquesta nit el programa d’El Foraster gravat a Barberà de la Conca

Resta de pobles

Quim Masferrer a Barberà
Quim Masferrer a Barberà
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
“Barberà de la Conca, un poble separat per una esquerda però unit per la passió dels cotxes, la bona gent i moltes coses més”. Així és com es presenta l’anunci del programa El Foraster que s’emet aquest dilluns 9 de març a TV3 i que es va gravar fa uns quatre mesos en aquest poble de la Conca de Barberà.

El programa, com dèiem, s’emetrà aquesta nit a partir de les 22.35h i en aquest es podran veure les diferents imatges gravades al poble, on hi apareixeran diferents veïns i veïnes parlant amb el presentador Quim Masferrer.

Al poble de Barberà s’ha organitzat un visionat en comú del programa a la sala de vídeo per tal de gaudir plegats de l’emissió. A l’acabar hi haurà una copa de cava per a tots els presents.


Un instant del programa que es veurà aquesta nit
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres