L’alcalde de Montblanc participa en la sisena reunió del Pacte Nacional pel Dret a Decidir

Josep Andreu, en la reunió del PNDD
Josep Andreu, en la reunió del PNDD
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Associació de Municipis per la Independència (AMI) ha publicat al seu web aquest dilluns 9 de març la seva participació a la sisena reunió del Pacte Nacional pel Dret a Decidir (PNDD). En aquesta reunió l’AMI hi era representada per un dels seus vicepresidents, l’alcalde de Montblanc, Josep Andreu.

Tal com s’apunta des de l’AMI, en aquesta reunió s’ha aprovat un document en el qual destaca l’exercici del dret a decidir dels catalans i on es referma l’esperit transversal del suport al procés des d’aquesta plataforma. Andreu declarava  en aquest sentit la importància de les eleccions municipals del maig, “un procés que culminarà amb les eleccions del 27 de setembre”.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres