El VITRUM 2015 tindrà més activitats i durarà un dia més

Resta de pobles

Imatge de l'any passat
Imatge de l'any passat
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’any passat Vimbodí i Poblet va celebrar amb èxit la primera edició del VITRUM, la festa del vidre artesà, una iniciativa que enguany es vol tornar a repetir i que, segons s’ha donat a conèixer aquesta setmana, comptarà amb un dia més de festa i amb més activitats i exposicions organitzades.

Els motius d’aquesta ampliació del VITRUM són varis, entre ells, la bona acollida que va tenir l’esdeveniment en el seu primer any i, també, l’interès dels artesans i expositors per repetir enguany.

La festa del vidre artesà de Vimbodí i Poblet, en la que serà la seva segona edició, es realitzarà el cap de setmana del 3 i 4 d’octubre.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres